27 Haziran 2010 Pazar

Baba ben "Fütürist" oldum

En sevdiğim aktivitelerden biri;

Pazar günleri şortumu giyip, çapraz askılı çantamı takıp, "bookstore" ları gezmek.

Yine kendimi tutamadım ,4 kitap almış çıkıyorken gözüm dergilere ilişti, yaklaştım, CNBC-e Business.

Kapakta Alphan Manas diye bir amca var ve "Kafama Koydum Elektrikli Aracı Üreteceğim" diyor. Uzun zaman elektrikli - Hidrojenle çalışan araçlara meraklı biri olarak dayanamadım aldım. Sabırsızlıkla eve gidip tuvalete gireceğim anı beklemeye başladım.

Sonunda dergiyi elime aldım, ilgili sayfayı açtım. Uzun zamandır bu kadar mantıklı bir röportaj okumamıştım. Okuduklarımdan çok beni Alphan amcanın verdiği cevaplar etkilemişti. Kimdir bu amca diye bir araştırdım;

Kendini fütürist olarak tanımlayan, "diskriminasyon" un gerekliliğine inanan girişimci bir portföy çıktı karşıma. Türkiye'de Tüm Fütüristler Derneği nin kurulmasına önderlik etmiş, Mensa (bilmeyen varsa araştırsın) tarafından Mensa Türkiye'nin sorumlu insanı seçilen, Kamboçya fahri başkonsolosu.

Fütürizm nedir ? ilgimi çekti, isminden birşeyler anlaşılıyor ama napıyor bu adamlar?

(http://www.futurizm.org/futurizm/)

Çok da güzel faaliyetler yapıyorlar, Future talks, Fütürizm okulu, dergileri ile insanların vizyonlarını geliştirmelerine katkı sağlıyorlar. Pek düşünmedim üye oldum.



Baba ben "Fütürist" oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder